Eks ikka püüad

29 May

Eks ikka püüad ju asju teha nii hästi kui oskad, ja kui see mõne meelest pole piisav, siis ehk vähemalt õnnestus mul ärgitada teda tegutsema ja paremini tegema.

Aga kõige olulisem küsimus, mida mitte ainult juhid, vaid kõik võiksid endalt küsida, on see, et kas ma teen just neid asju, mida tehes saan kõige kasulikum olla. Kus on minu unikaalsed tugevused? Kui on asju, mida keegi teine võiks paremini teha, siis tuleks luua tingimusi, et nemad seda teeksid.

Minu meelest on juhtimine eelkõige teiste teenimine – kui leitakse, et sa teed mõistlikke asju, tullakse sinuga kaasa.

Tegutsema peaks ikka seal, kus su süda on, ja mida varem alustad, seda rohkem jõuad tehtud ja paremaks saad.

Juhtimine ei ole minu meelest teab mis eraldi valdkond, pigem on ikka küsimus selles, kuidas olla hea ja tark inimene.

Võtke õnnestumisi kui meeldivat üllatust ning ebaõnnestumisi kui head õppimisvõimalust.

(Urmo Kübar)

Allikas

Leave a Reply

