Tee ääres

2 Mar

Mõnikord autoga Eesti peal ringi sõites, kohtades, kus eelmise küla ja ka maja möödumise olen juba unustanud ning järgmist kaugeltki silmapiirilt ei paista, märkan tee ääres mõnda jalutajat. Ja ma mõtlen, et kust ta küll tuleb, kuhu ta küll läheb, kaua ta juba teel on olnud, et kõndides siia sattuda.

Image
Seda ka suurte maanteede ääres, eemal alevitest. Kes on need inimesed bussipeatustes, kust ligi sajase tunnikiirusega kõik mööda kihutavad? Kuidas nad sinna jõudsid? Kas see buss, mida nad näivad ootavat ka kunagi tuleb?

Täna seisin ise ühes sellises. Ma tean, kust ma tulin, kuidas sinna sattusin ning kuhu teel olin.

Buss tuli. Peatus. Ja ma tean, mida ma oleksin mõtelnud, kui oleksin juba bussis olnud – kuidas ta siia sattus?


Kas selles mõttes on viga?

Leave a Reply

